Det går bra nu!

Sitter och funderar på att ta en härlig promenad i det härliga solljuset, men när jag sedan går och tittar på termometern över hur mycket kläder man behöver ha på sig så står det på 14,5 grader. Såå jag blir nog kvar inne. Ska istället fixa lite mat till mig och mams. I eftermiddag/kväll ska jag jobba, vilket borde vara förbjudet på fredagar. Det är ingen som vill prata med oss för alla har fredagsmys och tittar på IDOL-finalen. Får se hur det går idag. Seen är det helg vilket jag har sett fram emot länge. Helgen kommer bestå av jobbfest, fotboll och fotboll. Tyvärr kommer jag inte spela själv eftersom min hälsena vägrar sammarbeta med mig. Känns sorgligt nog men sant som min fotbollskarriär är över om de inte hittar något på magnetröntgen som jag var på i onsdags. Hoppas! På måndag tar Emelie och jag vårat pick o pack och sticker till Leksand, stannar där tills på tisdag. Hon kom med det erbjudandet igår och det kom så lägligt, hon vet när man behöver sånna resor den damen!

Har inte hört ett enda litet ord från min lillebror. Det känns lite sådär måste jag säga, men han brukar sköta sig och göra det som han ska. Ska våga mig på ett samtal till honom sen så får vi se!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0