Sanna vänner är det bästa jag har !

Just nu så går Carolas låt- sanna vänner varm på min spotify. Det är inte så vidare bra, men det känns som den speglar sig väldigt likt min verklighet just nu. "Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lite på".

Jag känner mig så lyckligt lottad att jag får ha så himla fina vänner runt omkring mig som alltid ställer upp, lyssnar på mig när man behöver prata av mig och bara älskar mig för den jag är. Det betyder så himla mycket! Ni vet vilka ni alla är så tycker verkligen ni ska ta åt er av mina få rader här. jag älskar er !

Nu till min vanliga vardag. Jag jobbar kväll denna vecka vilket innebär, 16-21. Tycker mer om att jobba kväll så man kan få ta del av dom där härliga sovmornarna och behöver inte få panik på kvällen för att man måste lägga sig i tid för att orka med morgondagen. Lillebror har även stuckit på landslagsläger idag. Jag saknar honom redan! Tycker inte om när han far bort och är borta så länge.. Men är glad för hans skulle att han har kommit så långt inom det som han älskar!

Nu ska jag krypa ner och sova!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0