Whiplash!

Nu börjar jag bli väldigt trött på att inte få spela fotboll som jag tycker så himla mycket om. När äntligen min hälsena var villig och tillät mig spela en hel cup så var det andra som inte tyckte det. Hela cupen gick bra för min del, kände av en anning i hälsenan men inte den smärtan som jag brukar få. När allt gick som bäst och vi spelade om en plats i finalen så slutade min semifinal på sämsta sätt. En smäll mot mitt huvud, sen är mitt minne borta. Vaknade sedan upp i ambulansen och fick tillbringa flera flera timmar på akuten. Trodde personligen att det skulle gå fortare när man kom med ambulans men jag hade väldigt fel.

Väl där när jag pratat med läkare och allt så konstaterade han att jag hade fått en släng av whiplash skada. Han ville även ha kvar mig över natten men jag vägrade. Så vi gjorde upp en deal om jag mådde dåligt dagen efter så var jag tvungen att komma tillbaka på en gång. Men det gjorde jag inte som tur är!

Så nu förtiden så har jag gått och skaffat mig en ny vän, Kragen heter han. Väldigt trevlig typ som hjälper mig genom vardagen nu.

Men nu ska jag vila mitt huvud innan det går i flera bitar!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0