Helg!

Jaa, nu har äntligen helg kommit! Har varit en väldigt tung vecka på jobbet med mycket grinigt folk. En del är dock hur generösa som helst och vet hur det är att vara försäljare- jag älskar er !

Helg nu som sagt. Den ska spenderas med mina underbara flickor och även med min familj. Blir inte så mycket med sånt nu på veckorna när man jobbar hela dagen och när man väl kommer hem så är man helt död i huvudet så då orkar man inte prata och vara social. Det enda jag gör när jag kommer hem är äta och gå och lägga mig, fy fan vilket liv! Hatar att jobba dagskift, tacka vet jag att det är kvällsjobb nästa vecka.

För tillfället så är jag även en väldigt glad tjej, har så mycket nyheter som jag verkligen skulle vilja skriva ut här med det "går" tyvärr inte ;) 
Kommer nog komma ut inom en snar framtid iaf!

Men nu ska jag hoppas ner i säng och ladda upp för morgondagen då jag tänkt göra mamma på glatt humör!

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0