Kärlek!

Min helg har som alla andra helger varit super bra. Så fort jag får tillbringa mina helger med de finaste människor som vandrar på denna jord. Dvs. min underbara familj och framför allt mina underbara vänner. Det är de som laddar upp mina batterier varje helg. Finns tyvärr inte ord på hur mycket de betyder när man har det som svåraste. Som de gånger i livet som man bara vill försvinna! <3

I fredags blev det mys framför tv:n med allt tjejer samlade. Och Emilys kära man var också med, som man numera kan kalla sambo till Emily. Super mysig lägenhet har de fått tag på också. Lycka till dom! På kvällen när vi satt där så bestämdes det ganska fort att vi skulle ses på lördagen med, men med alkohol inblandat. Så i lördags blev det fest och utgång. Mycket lyckad kväll trots halka, ömma fötter och öm rumpa!

Nu ska jag somna till en film!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0