Nytt försök!

Nu mina vänner ska jag försöka mig på det där med blogg igen!

Har hänt oerhört mycket i mitt liv sedan jag lämnade mitt blogg liv. Jag har tagit studenten, varit i ayia napa, gått på bal, fått super söta kusinbarn, leksand kryssning och det roligaste av allt är att min äldsta vän som jag känns sedan barnsben har nu fått barn och blivit mamma själv. Vilket känns jätte roligt, jag är super stolt över henne och är väldigt medveten om att hon kommer bli en jätte bra mamma!

Jag har även fått jobb vilket känns skönt så man inte behöver leva på mams och paps. Jag är dock väldigt hatad av den svenska befolkningen, men det är det värt. Jag gör bara mitt jobb!

Kommer en liten bildbomb över min senaste tid!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0