Angelica Hirscher

Nu är det bara timmar kvar tills vi ska ha avskedsfest för min kära vän. Denna dag och fest har jag inte sett fram emot, men jag är glad och stolt över denna kvinna som ger sig på sådana här äventyr. Hon ska resa till Indien och vet inte när hon kommer hem (?). Det är just det där att hon inte vet när hon kommer hem som gör mig ledsen. Inga missade från Angelica Hirscher kommer det stå på min iphone ett tag fram över. Usch och blää! Men som sagt jag är otroligt glad för hennes, hon har alltid velat åka utomlands en längre tid och nu gör hon det!

Sitter och bläddrar bland gamla kort på våra galna kvällar i Leksand och våra galna dagar här hemma.

Får hoppas hon kommer hem tidigare än hon tänkt sig, för jag kommer sakna ihjäl mig efter henne!

Kärlek till henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0