Sjuker

Ligger just nu i soffan och tycker synd om mig själv. Har gått och blivit genom förkyld och feber. Inte rätt tid punkt att bli sjuk just nu. Midsommar börjar krypa sig på och jag tog som vanligt står jag i ett vägskäl om vad jag ska göra. Återstår att se!

Nu är det över ett år sedan jag tog studenten och än så länge har jag varit lyckligt lottad och haft jobb hela tiden. 8 juli tar min nuvarande anställning slut, lite tråkigt men bara att leta upp något nytt.

Helgen som varit har jag festat med jobbet. Jag var en utav 4 tjejer som fixade festen. den blev riktigt lyckad och alla var nöjda så det var värt allt slit. I lördags blev det fest med Julia i Örebro, alltid lika kul att träffa nya människor.

Nu ska jag slå på någon bra film!

Saknar min fin fina vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0