Hoff!

Sitter nu med ett stort leende på läpparna. Nu har vi äntligen fått tummen ur och bokat biljetter till Hoffmaestro! Så det 30 april i Örebro kommer jag stå/hoppa och va den lyckligaste tjejen framför mina älsklingar. Man kan inte bli nått annat än glad när man hör dom pojkarna.

Förövrigt går det väldigt bra. Är inne på mina sista dagar på mitt jobb. På måndag börjar jag nytt som jag längtar så otroligt mycket efter! Så nu ska jag ställa mig och baka en super god kaka för alla mina underbara arbetskamrater som jag måste lämna!                                                                                                                        


Kärlek på dessa pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0