Saknade lillebror!

Sitter och väntar på att paps ska komma hem så vi kan göra lite kvällsmat. Kvällen kommer bli en dotter och pappa kväll med fotboll och Big Brother. Mamma jobbar och Jesper befinner sig i England. Som jag saknar den pojken, lika hemskt varje gång han åker. Fick en samtal igår från honom, då hade de gjort första träningen tillsammans med laget. Laget som de ska träna och tillbringa två veckor med gick inte riktigt upp emot de förväntningar som Jesper hade. Men de hade tydligen redan vunnit serien så de har väl antagligen inte så mycket att träna för. Familjen de bor hos är helt underbara och Jesper trivs som fisken i vattnet!

Inne på min andra vecka på mitt nya work. Jag tycker det är super roligt. Slippa sitta still hela dagarna, utan nu är det stress och fart som gäller. Lokalerna är ljusa, fräscha och framför allt MASSAGEN. Den är guldvärd!





Nu kom Pappa, nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0