Sjuker

Ligger just nu i min säng med en rinnande näsa och kallsvettas konstant. Så idag kommer jag ligga här hela dagen och bara nöta igenom hela tre kronor serien. Men jag klagar inte. Då går dagarna fortare tills jag får börja på mitt NYA jobb! Jag är så glad för det!

Helgen kommer betså av mys, dock måste jag tidigt i säng på fredag eftersom hela lördagen kommer bestå av fotboll. Ska bli skoj att få spela lite boll igen. Får även se hur mycket min hälsena klarar av att spela. Börjar bli riktigt riktigt trött på den. 
Nu ska jag hämta en kopp te och ipren så ska jag bli frisk till helgen! 

Måste även visa "min" låt som mamma säger. Jag bara älskar den här mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0