Stor Lycka!

Detta inlägg kommer vara ett väldigt glatt inlägg. Har hänt så mycket i våra liv nu i familjen, tyvärr får vi inte gå ut med det riktigt än. Men snart kommer det ut!

Förövrigt är mitt liv en dans på rosor nu, allting går bra. Har varit på kryssning med Cassie som blev riktigt lyckat. Trots vårat misstag. Fyllt 20 ÅR, haft kalas för släkt och en del vänner. Smycken heminrednings prylar, blommor och en mega stor tv. Haft lyckats nu i x antal år tittat på film på en 15 tums tv. Kan ju tro att det var nära att jag fick ta fram förstoringsglaset och titta på. Så nu står det en fin platt tv 42 tum och pryder mitt rum så fint. Tack världens bästa mam och pap! <3
 
Nu ska jag ta fram ett gäng tränings tröjor. Vi har tema sport på jobbet idag. Alla ska klä ut sig!

Måste ju även visa den underbara tavla som Fabian fick av mig tant Linda och tant Emily.


Världens bästa Josefine var här och knäppte några kort på Zeb och Trulte. Jätte fina bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0