en gris, en ko, en karlsta´ bo

Sitter för tillfället och tittar på lägenheter. Snart ska jag flytta!! Jag både vill och inte vill. För alla ni som vet hur jag bor så tar det emot att flytta ifrån det läget som vårat hus befinner sig på. Nära vattnet och hela den biten, kan inte bli så mycket bättre.
Men jag tittar framför allt på lägenheter i Karlstad. Känner att jag vill komma ifrån Åtorp och Degerfors för ett tag. Roligt att prova på nått nytt. Jag får även mycket stöttning hemifrån på att jag ska flytta till Karlstad. Min kära far har alltid velat bo där så han är extra glad över att jag vill flytta dit. Vi får se vad som händer!

Kort vecka den här veckan, riktigt skönt! Går otroligt bra på jobbet måste jag säga. Massage på torsdag igen- mumms!


Linné från Kvänum

Ljust och snygg kök


Mysigt och mörkt sovrum är ett måste



Gillar både ljust och mörkt vardagsrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0